REGULAMIN WIZYT BEAUTY POINT

§ 1
Postanowienia ogólne

1. Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem wizyt”, określa
zasady korzystania z usług świadczonych w Salonie BEAUTY
POINT, ul. Merliniego 5/2U, 02-511 Warszawa; numer NIP
7381011351,numer REGON 490164354, zwanego dalej „Salonem”.
2. Salon świadczy Usługi w dni powszednie od poniedziałku do soboty,
w godzinach: poniedziałek – piątek 9-21, sobota 9-17.
3. Klienci Salonu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem wizyt
przed przystąpieniem do rezerwacji wizyty na dowolną usługę
Salonu, zwaną dalej „Usługą”.
4. Regulamin wraz z opisem Usługi stanowi umowę na świadczenie
usług.
5. Na terenie całego Salonu, obowiązuje całkowity zakaz palenia i
używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym
papierosów elektronicznych, jak również obowiązuje całkowity zakaz
spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i
środków odurzających.
6. Zabrania się wprowadzania zwierząt na teren Salonu.

§ 2
Definicje

1. Klient – oznacza osobę fizyczną, która ukończyła 18 lat, posiada
pełną zdolność do
czynności prawnych, która spełnia wymagania opisane w
Regulaminie wizyt i korzysta z Usługi.
2. Dziecko/osoba niepełnoletnia – klient, który nie ukończył 18 lat i
korzysta z usług Salonu za zgodą rodzica/opiekuna prawnego.
3. Regulamin – oznacza niniejszy Regulamin wizyt, sporządzony i
stosowany przez Usługodawcę.
4. Salon – oznacza lokal, w którym Usługodawca wykonuje zabiegi i
świadczy usługi.
5. Usługa/Zabieg – oznacza usługę świadczoną przez Usługodawcę na
rzecz
Klienta, określoną w § 4 niniejszego Regulaminu wizyt.
6. Zadatek – forma zabezpieczenia rezerwacji wizyty w danym terminie,
którą stanowi procentowo określona kwota Zabiegu, szczegółowo
opisana w § 5 niniejszego Regulaminu.
7. Usługodawca – oznacza:
Aleksander Liana prowadzący działalność gospodarczą pod firmą POINT F,
pod adresem ul. Skrzyńskich 1, 38-300 Gorlice, NIP: 7381011351, REGON:
490164354, zgodnie z dokumentem wygenerowanym z systemu Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Dane kontaktowe: adres
e-mail: biuro@point-aesthetics.com , numer telefonu: +48502536188.

§ 3
Klienci

1. Klientem Salonu jest osoba pełnoletnia.
2. Dopuszcza się korzystanie z Zabiegów przez osoby niepełnoletnie,
za wyraźną zgodą ich opiekuna lub przedstawiciela ustawowego.
Pracownik Salonu jest uprawniony do żądania w każdym czasie,
przedłożenia stosownej zgody oraz do odmowy świadczenia Zabiegu,
w przypadku braku takiej zgody.
3. Klient jest zobowiązany do podania informacji na temat swojego
stanu zdrowia, jeśli jest to konieczne do podjęcia decyzji o wykonaniu
określonego zabiegu oraz podpisania oświadczenia o prawdziwości
podanych informacji.
4. Klient jest zobowiązany do natychmiastowego powiadomienia
Usługodawcy o pogorszeniu swojego stanu zdrowia podczas
wykonywanego Zabiegu.

§ 4
Świadczone usługi

1. Usługodawca świadczy usługi znajdujące się w aktualnym cenniku
usług opublikowanym na stronie internetowej Salonu; na stronie
platformy do rezerwacji online : beautypointwarszawa.booksy.com
2. Klient przed wyborem Usługi może zapoznać się z jej opisem,
czasem trwania oraz ceną.
3. Przed rezerwacją wizyty Klient jest również informowany o
najbliższym możliwym terminie Usługi oraz o wyprzedzeniu, z jakim
należy dokonywać rezerwacji wizyty.
4. W przypadku uporczywego odwoływania wizyt przez Klienta w
terminie późniejszym niż dozwolony niniejszym regulaminem albo
niestawiania się na umówioną wizytę bez odwołania wizyty we
wskazanym terminie więcej niż 3 razy, Usługodawca jest uprawniony
do odmowy świadczenia lub rezerwacji kolejnej wizyty danemu
Klientowi.
5. Terapeuta zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania zabiegu bez
podania przyczyny. Klient jest zobowiązany do akceptacji decyzji.
Takie odwołanie lub rezygnacja z wykonania usługi nie jest związane
z koniecznością ponoszenia dodatkowych kosztów przez Klienta.

§ 5
Rezerwacja wizyt

1. Usługodawca prowadzi rezerwację wizyt i zapisy online
(beautypointwarszawa.booksy.com) i telefonicznie: +48733387222.
2. Celem rezerwacji wizyty, Usługodawca jest uprawniony żądać wpłaty
przez Klienta Zadatku w wysokości 50% ceny Zabiegu.
3. Nieprzystąpienie do Zabiegu w umówionym terminie bez
wcześniejszego odwołania w dozwolonym Regulaminem terminie lub
odwołanie Zabiegu na mniej niż 24h przed jego rozpoczęciem,
uprawnia Usługodawcę do zatrzymania wpłaconego przez Klienta
Zadatku. W przypadku braku wpłaty Zadatku, następuje obowiązek
zapłaty 50% kwoty za umówiona wizytę. Opłaty należy dokonać
niezwłocznie na konto nr: 70105017221000009781623310 Odbiorca:
Aleksander Liana Point F,  tytułem: opłata za usługę (data nieodbytej
wizyty). Brak zapłaty wiąże się z brakiem możliwości zapisania się na
kolejną wizytę.
4. Zmiana usługi na tańszą lub krótszą wiąże się z obowiązkiem zapłaty
pełnej kwoty umówionej wcześniej usługi.
5. Spóźnienie się na zabieg większe niż 5 minut, wiąże się ze
skróceniem trwania usługi, z obowiązkiem zapłaty pełnej kwoty.
6. Salon dopuszcza możliwość odwołania wizyty z usprawiedliwionych i
ważnych powodów, niezależnych od Salonu, takich jak: wypadek
losowy, choroba osoby wykonującej zabieg, nagłe wyłączenie
mediów w Salonie. W takiej sytuacji Klient zostaje umówiony na inny
dostępny termin.
7. W przypadku realizacji Zabiegu Zadatek podlega zaliczeniu na poczet
ceny Zabiegu wykonywanego dla Klienta.

§ 6
Spóźnienia

1. W celu zadbania o najwyższą jakość i punktualność usług
świadczonych w Salonie Klient powinien stawić się w Salonie na ok. 5
minut przed rozpoczęciem Zabiegu,
w celu przygotowania się do Zabiegu, m.in. skorzystania z szatni,
toalety, uzupełnienia odpowiednich dokumentów.
2. O każdym potencjalnym spóźnieniu, Klient powinien poinformować
pracowników Salonu telefonicznie z wyprzedzeniem co najmniej 30
minutowym.
3. Salon dopuszcza spóźnienie Klienta do 5  minut bez konsekwencji
skrócenia długości Zabiegu.
4. W przypadku spóźnienia powyżej 30 minut Salon ma prawo odmówić
Klientowi wykonania Zabiegu i przepisać go na inny termin.
Spóźnienie takie traktowane będzie jak nieodwołanie Zabiegu we
wskazanym w niniejszym regulaminie terminie wraz
z konsekwencjami wskazanymi w § 5 ust. 3.
5. Każdy przypadek spóźnienia rozpatrywany jest indywidualnie, w
zależności od aktualnego obłożenia grafiku Salonu.

§ 7
Płatności

1. Klient jest obowiązany do zapłaty za wykonane Usługi.
2. Cennik Zabiegów jest dostępny w Salonie.
3. W Salonie udostępnia się następujące sposoby zapłaty:
a. płatność gotówką w kasie
b. płatność kartą płatniczą
c. wcześniejsza płatność przelewem
4. Cena za wykonaną Usługę zostanie pomniejszona o wpłacony
Zadatek.
5. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia
tymczasowych promocji, bonów upominkowych czy pakietów
zabiegów. Zasady dotyczące ich zakupu oraz czasu trwania, zostaną
uregulowane w odrębnym regulaminie.

§ 8
Standardy pracy Salonu

1. Usługodawca oświadcza, że pracownicy są odpowiednio przeszkoleni
do pracy na zajmowanym przez nich stanowisku, jak również
posiadają wszelkie wymagane certyfikaty, atesty i zezwolenia na
pracę w charakterze odpowiadającym ich stanowisku.
2. Pracownik przed przystąpieniem do Zabiegu, obowiązany jest
sprawdzić stan swojego stanowiska pracy i zadbania o posiadanie
zapasu materiałów jednorazowych i ochronnych oraz wysterylizowanych narzędzi.
3. Pracownik, przed przystąpieniem do Zabiegu, jest obowiązany do
dokonania dezynfekcji stanowiska, rąk i przedramion do wysokości
łokci oraz narzędzi wielokrotnego użytku. Te same czynności
pracownik wykonuje w czasie zabiegu, jeśli przerywa jego ciągłość
oraz po zakończeniu Zabiegu.
4. Pracownicy Salonu są zobowiązani do wykonywania zalecanych
badań zdrowotnych w celu wyeliminowania wszelkich chorób, infekcji,
schorzeń i dolegliwości, które mogłyby narazić Klientów na
uszczerbek na zdrowiu lub przenieść się na Klientów.
5. Pracownicy Salonu z otwartymi ranami i skaleczeniami lub sączącymi
się zmianami skórnymi, niedającymi się właściwie zabezpieczyć
przed kontaktem z ciałem Klienta, są wyłączani od świadczenia usług
do czasu całkowitego usunięcia powyższych odstępstw.
6. W przypadku niekontrolowanego zranienia Klienta podczas Zabiegu,
Zabieg jest natychmiastowo przerywany, a miejsce zranienia jest
niezwłocznie myte, dezynfekowane i zabezpieczane sterylnym
opatrunkiem stosownym do skali zranienia. Przerwany zabieg jest
dokańczany w dogodnym dla Klienta terminie, bez dodatkowej opłaty,
po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i wyłącznie po całkowitym
wyleczeniu.

§ 9
Obowiązki Usługodawcy

1. Usługodawca przed wykonaniem Zabiegu jest obowiązany:
a. przeprowadzić z Klientem wywiad dotyczący jego stanu zdrowia,
b. w związku z ust. 1 § 8 niniejszego Regulaminu wizyt, odebrać od
Klienta pisemne oświadczenie o stanie zdrowia,
c. do przedstawienia Klientowi ewentualnych skutków ubocznych,
przeciwwskazań do wykonania Zabiegu oraz zaleceń
pozabiegowych,

d. do przestrzegania zasad higieny i bezpieczeństwa podczas
wykonywania Usług,
e. do dezynfekowania lub sterylizowania wykorzystywanych narzędzi.

§ 10
Reklamacje

1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji sposobu wykonania
Zabiegu/Usługi lub jego efektów. Do zgłoszenia reklamacji konieczne
jest udowodnienie wykonania Zabiegu
w Salonie w dowolnej formie.
2. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać dane osobowe
Klienta umożliwiające jego identyfikację oraz zapewnienie kontaktu,
oraz opis przyczyny reklamacji wraz z zakresem żądań.
3. Reklamacje składa się w formie elektronicznej na adres
mailowy: kontakt@beauty-point.com.pl. Usługodawca rozpatrzy
reklamację w ciągu maksymalnie 14 dni od jej przyjęcia
i poinformuje Klienta o jej rozpatrzeniu na podane w tym celu dane
kontaktowe.

§ 11
Dane osobowe

Dane osobowe Klienta przetwarzane są zgodnie z treścią i w celach
wskazanych w klauzuli informacyjnej, z którą Klient zapoznaje się podczas
pierwszej wizyty w Salonie.

§ 12
Postanowienia końcowe

1. Każdy Klient ma prawo wglądu do Regulaminu wizyt, cennika i
certyfikatów, na które powołuje się Usługodawca.
2. Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Salonu, Klienci odpowiadają
bez ograniczeń zgodnie z art. 415 kodeksu cywilnego. Za
uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie
odpowiedzialni są ich ustawowi przedstawiciele.
3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie wizyt i
poinformowania o nich Klienta przed zapisem na wizytę, z ważnych
przyczyn to jest np.: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów
płatności, zmiany w świadczeniu usług –
w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień
niniejszego Regulaminu. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem
wywieszenia go na stronie internetowej Salonu.
4. Aktualny Regulamin wizyt jest dostępny dla Klienta na stronie
internetowej Salonu.
5. Do umów zawartych przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu
wizyt obowiązują postanowienia obowiązujące w chwili zawierania
tych umów.
6. Wszelkie spory wynikające ze świadczonych Usług winny być w
pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie. W przypadku
niedojścia do porozumienia spory będą rozstrzygane przez sąd
właściwości ogólnej.
7. Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszego regulaminu zostałoby
uznane za nieważne, niezgodne z przepisami prawa lub
niewykonalne zostanie ono wyłączone
z postanowień niniejszego regulaminu, które to w dalszym ciągu będą
obowiązywać w najszerszym, dopuszczalnym przez prawo zakresie.
8. Niniejszy Regulamin wizyt obowiązuje od 01.09.2023r.